Showing posts with label Set Berpantang. Show all posts
Showing posts with label Set Berpantang. Show all posts

5:22 PM

Soalan yang Customer Selalu Tanya Tentang Set Berpantang Lengkap Shaklee

Hari ni ramai pula yang bertanyakan tentang Set Berpantang Lengkap Shaklee di bawah ini.
Jadi saya senaraikan soalan2 yang sering ditanya dan jawapannya.
1) Berapa harganya ?
Ini memang soalan paling meletop. Untuk pertanyaan "HARGA ISTIMEWA", boleh Whatsapp saya di 011-3174 6901 (Puan Yaya) atau PM saya di FB : yaya liyana muhamed.. Bukan sebarang harga tau.. special punye sebab tu tak boleh canang kat sini. Sebab Shaklee Malaysia tidak benarkan.

2) Set ni tahan berapa lama? 40 hari cukup tak?
Bukan takat 40 hari tapi tahan sampai 4 ke 6 bulan bergantung pada jenis produk.

3) Macam mana nak makan ni banyak sangat sampai 6 vitamin?
Ada cara makan-nya. Bukan ikut sebiji2 macam kat botol. Owhh tidak. Saya akan berikan JADUAL + TIPS EXCLUSIVE khas untuk semua pelanggan saya :-)
Sebab tu kalau beli di farmasi, tidak ada jadual + tips yang diberikan kepada anda. Oleh itu, jangan beli di farmasi ok. Mereka juga tidak menawarkan "harga istimewa" seperti saya ;-)

4) Budget saya RM100++ sahaja. Boleh puan beri cadangan apa yang sesuai untuk saya?
Untuk budget yang di atas, saya cadangkan Vitalea dan Zink Complex.

Vita-Lea : Sepertimana yang kita sedia maklum, ibu banyak kehilangan darah semasa bersalin. Pengambilan Vitalea membantu penghasilan sel darah merah, menaikkan tekanan darah juga, bagi mengelakkan ibu rasa nak pitam dan pening.

Zinc : Bagi menyembuhkan luka2 bersalin baik luaran mahupun dalaman dengan cepat. Anda tahu tak kenapa ibu bersalin sering disuruh makan pati ikan haruan? Kerana ikan haruan mengandungi kandungan zink yang tinggi. Owhh... baru tahu yer. So nak yang telan 1 biji Zink setiap hari atau tutup2 hidup minum pati haruan? Anda jawab :-)

5) Set Berpantang Lengkap ni boleh boost susu tak?
Yer boleh. Sebab semua produk dalam Set Penyusuan Lengkap ada dalam Set Berpantang Shaklee ni. Cuma Alfala ajer takde. Alfalfa kalau nak makan kena tunggu habis berpantang dulu sebab Alfalfa ni panas, takut baby terceri beri pula nanti.

6) Apa KELEBIHAN SET BERPANTANG LENGKAP SHAKLEE ni jika nak dibandingkan dengan Set Berpantang lain di pasaran? 
Sungguh banyak beza-nya :-)

Untuk pesanan Set Berpantang Lengkap Shaklee,

 Ready stocks available! 
    Hubungi Yaya | SID 1072506 

    PM/Whatsapp/WeChat | 017 3604001

    COD area: Kuala Lumpur, Gombak, Taman Melewati, Wangsa Maju, Keramat, Ampang, Putrajaya,Cyberjaya, Cheras, Sri Rampai, Kg.Bharu, Sri Rampai, Jalan Tun Razak, Jalan Semarak, dll.
Read More »

1:02 AM

Set Bersalin Lengkap SHAKLEE - Sangat Bagus Kelebihannya

Set Berpantang Shaklee terdiri dari 6 jenis vitamin seperti gambar di atas. Set ini boleh diguna semasa berpantang dan selepas berpantang kerana set ini boleh tahan hingga maximum 4 bulan. JIMAT kan?

Apa KELEBIHAN/ KEBAIKAN Set Bersalin Shaklee ?

Vita-Lea With Iron Formula (Zat Besi)
~ Wanita yang dalam pantang sangat disyorkan untuk mengambil Vita-Lea kerana dalam pantang banyak makanan yang tidak boleh dimakan jadi dikhuatiri wanita2 ni akan mengalami 'nutrient deficiency' (kekurangan zat/nutrien). Manakala, Vita-Lea Shaklee diformulasikan khusus dengan 28 Vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh tubuh orang dewasa lebih2 lagi wanita yang lepas bersalin.
~ Wanita yang lepas bersalin juga banyak kehilangan darah semasa proses melahirkan, oleh itu zat besi yang terkandung dalam Vita-Lea sangat penting bagi pembentukan sel darah merah yang baru. Barulah ibu2 dalam pantang akan nampak berseri dan tidak pucat, tidak letih, tidak lesu atau tidak bermaya.
~ Zat besi juga penting dalam penyusuan ibu.
~ Sebagai peringatan, Vita-Lea tidak boleh diambil dengan minuman bersusu. Ini kerana kalsium (dalam susu) akan menghalang penyerapan zat besi. Sebab tulah Ostematrix Shaklee tidak boleh diambil bersama-sama dengan Vita-Lea. Harus dijarakkan masa pengambilan.

B Complex dengan Asid Folik
~ Menstabilkan hormon
~ Juga dikenali sebagai vitamin anti-stress. Bagus untuk wanita dalam pantang bagi mengelakkan gangguan emosi seperti meroyan dan sebagainya.
~ Menguatkan antibodi
~ Perlu bagi pemprosesan dan pembaikan sel-sel darah merah. Mencegah anemia.
~ Menukarkan glukosa kepada tenaga. Buat ibu berpantang jadi kurang letih/mengantuk malahan lebih bertenaga

Zinc Complex
~ Tahukah anda bahawa ikan haruan mengandungi kandungan zinc yang tinggi. Jadi Zinc Complex adalah suplemen gantian yang tepat bagi yang tak suka minum pati ikan haruan yang baunya ehemm...
~ Zinc penting dalam proses pemulihan luka-luka luaran/dalaman semasa bersalin
~ Membantu masalah keguguran rambut yang sering dialami wanita lepas bersalin
~ Membantu masalah kedinginan selepas bersalin.

Vitamin C
~ Menguatkan daya immune tubuh.
~ Mambaik pulih tisu sel yang rosak. Membantu ibu berpantang cepat pulih dan sihat.
~ Mempercepatkan penyembuhan luka jahitan.

Energizing Soy Protein (ESP)
~ Memberi tenaga yang berpanjangan kepada wanita berpantang
~ Menggalakkan, mempercepat dan memekatkan susu ibu
~ Penting untuk kelenjar dan tumbesaran
~ Juga mencantikkan kulit. Buat wanita berpantang nampak lebih cantik dan berseri.
~ Sangat bagus utk perkembangan dan tumbesaran bayi kerana khasiat ESP ini dapat mengalir kepada bayi melalui susu ibu.
~ Sebagai MILKBOOSTER

Ostematrix (Kalsium)
~ Membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi.
~ Kaplet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan.
~ Ostematrix juga membantu melawaskan proses pembuangan. Jadi dapat memcegah ibu2 berpantang dari terkena sembelit.


Ready stocks available! 

Hubungi Yaya | SID 1072506
PM/Whatsapp/WeChat | 017 360 4001
COD area: Kuala Lumpur; Gombak; Taman Melewati; Wangsa Maju; Keramat; Ampang; Putrajaya; Cyberjaya; Cheras; Sri Rampai; Jalan Tun Razak; Kg. Bharu

Read More »

Ready stock ALWAYS available!!

Ready stock ALWAYS available!!