8:24 PM

Tambah Susu Badan dengan ESP dan Alfalfa Shaklee ( Set Penyusuan Yang Sangat Budget )


 Selamat datang pada semua yang singgah di blog saya hari ini..:-)

Rasanya semua pun tahu kalau belek2 blog saya ni memang tersangat lah banyaknya entri tentang Set Penyusuan Lengkap, Set 3M.


Memang ramai ibu2 menyusu yang mengidamkan Set 3M ni tapi tak semua orang ada budget untuk membeli Set 3M. 

Ada yang bertanya : "Kak, saya minat sangat nak cuba Shaklee ni. Tapi saya ada budget bawah RM200 sahaja. Apa yang boleh akak rekomen pada saya ?"

" Untuk budget bawah RM200, saya sering cadangkan ESP + Alfalfa "

- Alfalfa bagi menggalakkan pengeluaran susu badan.
- ESP bagi memekatkan susu badan.

Perfect combination kan !!

Berapa lama boleh tahan ESP dan Alfalfa ni ?

- Alfalfa boleh tahan dalam 1.5 bulan
- ESP boleh tahan dalam 1.5 ke 2 bulan

Not bad lah untuk kos tak sampai RM200, boleh guna sampai 1.5 ke 2 bulan kan.

Berapa harga susu formula ?
Lazimnya ibu2 yang tidak menyusukan anak dengan susu badan akan memilih susu formula yang mahal kerana ia mengandungi banyak DHA, AA dan macam2 A lagi, A++ semua ada ..untuk dapatkan kandungan DHA tanpa minum susu, sila klik ke produk OMEGA Guard Shaklee!



Ready stocks available! 
    Hubungi Yaya | SID 1072506 

    PM/Whatsapp/WeChat | 017 360 4001

    COD area: Kuala Lumpur, Gombak, Taman Melewati, Wangsa Maju, Keramat, Ampang, Putrajaya,Cyberjaya, Cheras, Sri Rampai, Kg.Bharu, Sri Rampai, Jalan Tun Razak, Jalan Semarak, dll.

No comments:

Post a Comment

Ready stock ALWAYS available!!

Ready stock ALWAYS available!!