11:28 PM

Manfaat Nutriferon



Dari Mana Datangnya Virus, Kuman dan Mikrob?? 

Tahukah anda kita sentiasa terdedah kepada beribu jenis mikrob melalui pernafasan (hawa-dingin, gas buangan, asap, virus diudara, habuk), Berjabat tangan, sentuhan dengan objek (perabut, habuk hama pada selimut, pengangkutan awam, peluh, air), makanan, latihan fizikal, persekitaran kerja dan lain-lain. 

Bagaimana Mikrob Menjejaskan kita 

Apabila banyak kuman dan mikrob menyerang kita pada sesuatu masa, terutama sekali apabila tubuh kita kekurangan interferon dan sel-sel imun, kita akan cepat keletihan, stress, terganggu tidur atau dijangkiti flu, batuk alergi, asthma, ekzema, jerawat dan lain-lain. Sel-sel yang teroksidasi dan tidak sihat membentuk lebih banyak radikal bebas yang seterusnya mengakibatkan penyakit degeneratif, penyakit kronik dan lain-lain. 

Manfaat Nutriferon 

** Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari - ianya adalah satu-satu interferon semulajadi didunia. Kajian-kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu merangsang dan mempertingkatkan secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi untuk membunuh: T-cells, B-cells and makrofag. 
** Melawan kanser & Tumor - Inteferon semulajadi mengandungi polisakarida yang merangsangdan mengaktifkan immunoglobulin melawan sel-sel tumor dan kanser. dapat mengurangkan ketidakselesaan sewaktu rawatan terapi. 
** Melindungi dari Influenza - Ia mengimbangi kepada respon alergi persekitaran dan pencemaran udara, melindungi dengan berkesan daripada virus, mikrob, termasuk selsema, flu, alergi, inflamasi dan influenza. 
** Menringankan stress dan kelesuan - Meringankan kemudaratan yang disebabkan oleh keresahan stress, kelesuan dan gaya hidup yang sibuk 
** Melambatkan penuaan - Formula unik Nutriferon merangsang pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman. Justeru sel-sel juga akan jadi sihat. 
** Mengurangkan infeksi oleh pesakit Hepatitis B & C - Keberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus akan mengurangkan infeksi dan meminimumkan ketidakselesaan, seperti kembung perut, rasa mual muntah dan lain-lain kepada pesakit Hepatitis B & C. 
** Mempertingkatkan Menopaus - Hypertensi, tahap kolesterol yang tinggi, kitaran darah dan masalah lain berkaitan menopaus akan menjadi lebih baik. 
** Mempertingkatkan PMS - Terbukti secara klinikal mengurangkan simptom yang terjadi akibat ketidakseimbangan sistem endokrin iaitu kekejangan waktu haid, sakit belakang, sakit payudara, masalah jerawat, kegelisahan, imsonia dan mood swing. 

Haa..banyakkan...ape lagi tingkatkan sistem imun anda dengan Nutriferon hebat yang hanya ada di Shaklee 


Untuk dapatkan harga istimewa boleh contact saya ye....Harga?baik punyerrr



 Ready stocks available! 
    Hubungi Yaya | SID 1072506 

    PM/Whatsapp/WeChat | 017 360 4001

    COD area: Kuala Lumpur, Gombak, Taman Melewati, Wangsa Maju, Keramat, Ampang, Putrajaya,Cyberjaya, Cheras, Sri Rampai, Kg.Bharu, Sri Rampai, Jalan Tun Razak, Jalan Semarak, dll.

No comments:

Post a Comment

Ready stock ALWAYS available!!

Ready stock ALWAYS available!!