11:12 PM

Tambah Berat Badan Dengan Shaklee


Anda terlalu kurus? selalu diejek tiang lampu?hehe...saya masa sekolah menengah dulu selalu jgk kena...dah masuk alam universiti baru la dapat berat ideal...memang agak terasa bila kena macam tu. makan dah kira banyak la juga...tapi tak besar-besar..nak wat cemana. takkan nak makan 5 pinggan sekali makan kan.. Untuk kawan-kawan atau adik kakak yang mengalami masalah kurang berat badan ni..boleh la cuba set weight Gain Shaklee ni..Apa yang ada ye dalam set ni... Meal Shake, Vitalea dan Bcomplex.


1. Meal Shakes - Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan. Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik. Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu.Membekalkan 35% atau lebih nilai harian bagi 19 vitamin dan mineral yang penting. sumber yang kaya kalsium, fiber dan protein.
2. Vitalea Iron Formula - Multivitamin yang hebat sebagai supplemen seimbang dan komprehensif bagi memenuhi keperluan 28 vitamin dan mineral penting yang deperlukan. Membantu dalam mengekalkan kesihatan yang baik dan mengekalkan pertumbuhan, penglihatan dan pembinaan tisu.
3. B Complex - mengandungi 8 jenis vitamin B yang penting untuk badan. mengawalatur kadar metabolisme dalam badan, menggalakkan kesihatan sistem kardiovaskular, mengurangkan rasa letih, tekanan perasaan dan meningkatkan sistem pertahanan badan.

Testimoni






Kalau nak cuba ni..saya akan bagi cara-cara untuk menaikkan berat badan iaitu jadual pemakanan nya. In Shaa Allah kalau buat dengan istiqamah. Jangan lupa hubungi saya untuk dapatkan berat ideal ye.



 Ready stocks available! 
    Hubungi Yaya | SID 1072506 

    PM/Whatsapp/WeChat | 017 360 4001

    COD area: Kuala Lumpur, Gombak, Taman Melewati, Wangsa Maju, Keramat, Ampang, Putrajaya,Cyberjaya, Cheras, Sri Rampai, Kg.Bharu, Sri Rampai, Jalan Tun Razak, Jalan Semarak, dll.

No comments:

Post a Comment

Ready stock ALWAYS available!!

Ready stock ALWAYS available!!