5:22 PM

Soalan yang Customer Selalu Tanya Tentang Set Berpantang Lengkap Shaklee

Hari ni ramai pula yang bertanyakan tentang Set Berpantang Lengkap Shaklee di bawah ini.
Jadi saya senaraikan soalan2 yang sering ditanya dan jawapannya.
1) Berapa harganya ?
Ini memang soalan paling meletop. Untuk pertanyaan "HARGA ISTIMEWA", boleh Whatsapp saya di 011-3174 6901 (Puan Yaya) atau PM saya di FB : yaya liyana muhamed.. Bukan sebarang harga tau.. special punye sebab tu tak boleh canang kat sini. Sebab Shaklee Malaysia tidak benarkan.

2) Set ni tahan berapa lama? 40 hari cukup tak?
Bukan takat 40 hari tapi tahan sampai 4 ke 6 bulan bergantung pada jenis produk.

3) Macam mana nak makan ni banyak sangat sampai 6 vitamin?
Ada cara makan-nya. Bukan ikut sebiji2 macam kat botol. Owhh tidak. Saya akan berikan JADUAL + TIPS EXCLUSIVE khas untuk semua pelanggan saya :-)
Sebab tu kalau beli di farmasi, tidak ada jadual + tips yang diberikan kepada anda. Oleh itu, jangan beli di farmasi ok. Mereka juga tidak menawarkan "harga istimewa" seperti saya ;-)

4) Budget saya RM100++ sahaja. Boleh puan beri cadangan apa yang sesuai untuk saya?
Untuk budget yang di atas, saya cadangkan Vitalea dan Zink Complex.

Vita-Lea : Sepertimana yang kita sedia maklum, ibu banyak kehilangan darah semasa bersalin. Pengambilan Vitalea membantu penghasilan sel darah merah, menaikkan tekanan darah juga, bagi mengelakkan ibu rasa nak pitam dan pening.

Zinc : Bagi menyembuhkan luka2 bersalin baik luaran mahupun dalaman dengan cepat. Anda tahu tak kenapa ibu bersalin sering disuruh makan pati ikan haruan? Kerana ikan haruan mengandungi kandungan zink yang tinggi. Owhh... baru tahu yer. So nak yang telan 1 biji Zink setiap hari atau tutup2 hidup minum pati haruan? Anda jawab :-)

5) Set Berpantang Lengkap ni boleh boost susu tak?
Yer boleh. Sebab semua produk dalam Set Penyusuan Lengkap ada dalam Set Berpantang Shaklee ni. Cuma Alfala ajer takde. Alfalfa kalau nak makan kena tunggu habis berpantang dulu sebab Alfalfa ni panas, takut baby terceri beri pula nanti.

6) Apa KELEBIHAN SET BERPANTANG LENGKAP SHAKLEE ni jika nak dibandingkan dengan Set Berpantang lain di pasaran? 
Sungguh banyak beza-nya :-)

Untuk pesanan Set Berpantang Lengkap Shaklee,

 Ready stocks available! 
    Hubungi Yaya | SID 1072506 

    PM/Whatsapp/WeChat | 017 3604001

    COD area: Kuala Lumpur, Gombak, Taman Melewati, Wangsa Maju, Keramat, Ampang, Putrajaya,Cyberjaya, Cheras, Sri Rampai, Kg.Bharu, Sri Rampai, Jalan Tun Razak, Jalan Semarak, dll.

No comments:

Post a Comment

Ready stock ALWAYS available!!

Ready stock ALWAYS available!!