11:19 PM

Vitamin Untuk Anak Sihat dan Pintar (Meal Shakes & Omega Guard Shaklee)

Waktu kanak-kanak adalah yang paling kritikal untuk kita memastikan mereka mendapat nutrisi yang diperlukan kerana saraf otak mereka sedang terbentuk.Omega Guard dapat membantu meningkatkan penghantaran isyarat-isyarat otak dan meningkatkan komunikasi antara sel kerana ia mengandungi DHA. kalau kita tengok kanak-kanak yang banyak akal tu...menunjukkan penghantaran isyarat ke otak dia sangat cepat. DHA dan gabungan-gabungan EPA yang terkandung telah terbukti memberi manfaat bagi kanak-kanak yang mempunyai masalah gangguan hiperaktif dan autisme.


Gabungkan Omega Guard dengan Mealshake untuk keperluan anak-anak sangat bernilai untuk tumbesaran mereka. Mealshake Shaklee menyediakan hidangan lengkap dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan harian. Manfaat utama Mealshake :-

*Nutrisi lengkap - Menyediakan 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu
* Membekal Nutrisi kepada sel tubuh - Kaya dengan protin (tidak mengandungi laktosa)
* Membantu tumbesaran - Mengandungi asid folik, biotin, kaya kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar.
* Detoksifikasi - Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus

Hidangan yang lazat, berkhasiat serta mudah disediakan yang pasti digemari oleh seisi keluarga:
• Sarapan segera yang berkhasiat
• Lazat, sarapan segera yang mampu dibeli
• Hidangan segera untuk para atlet
• Kudapan menarik pada bila-bila masa
• Hidangan yang ideal, rendah kolestrol, lemak dan sodium


 
Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan.  Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik.  Dan lagi, Meal Shakes Shaklee mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu. 

 Ready stocks available! 
    Hubungi Yaya | SID 1072506 

    PM/Whatsapp/WeChat | 017 360 4001

    COD area: Kuala Lumpur, Gombak, Taman Melewati, Wangsa Maju, Keramat, Ampang, Putrajaya,Cyberjaya, Cheras, Sri Rampai, Kg.Bharu, Sri Rampai, Jalan Tun Razak, Jalan Semarak, dll.

No comments:

Post a Comment

Ready stock ALWAYS available!!

Ready stock ALWAYS available!!