11:11 PM

5 Sebab Utama GLA Complex Shaklee patut diamalkan adalah kerana kebaikan untuk :

1. HORMON LELAKI DAN PEREMPUAN serta KESUBURAN

GLA membentuk prostaglandin yang mengawal selia hormon lelaki dan wanita termasuk estrogen dan testosteron. So, lelaki memang tak ada masalah untuk amalkan Shaklee juga.  Antara kesan baiknya terhadap wanita adalah memperbaiki simpton PMS seperti sakit semasa period, mood swing, retensi air dan sakit payudara.

GLA membantu wanita membetulkan kitaran haid sekaligus mengurangkan risiko ketidaksuburan dan memudahkan perancangan untuk hamil. Yang lebih menarik, GLA dikatakan boleh menyediakan enviroment yang baik untuk sperma hidup dan membuatkan jangka hayatnya lebih lama jadi waktu subur dipanjangkan.

2. KECANTIKAN dan KESIHATAN KULIT

GLA yang bermutu dan berkonsentrasi tinggi seperti GLA Complex Shaklee dari borage oil dan biji bunga matahari ni turut diperkaya dengan Vitamin E. Jadi ia memberi kebaikan pada kulit juga iaitu mengurangkan inflamasi kulit, memperbaiki bintik penuaan / pigmentasi, memperbaiki rambut kering dan keadaan rambut gugur.

3. ALERGIK

Gamma linolenik acid @ GLA membantu mengurangkana ekzema, alergi, kegatalan, kulit kering, kurap.

4. KURUS dan MAINTAIN

Wow..best ni.. GLA turut membantu merendahkan kolestrol LDL, menghalang penambahan berat badan dengan berkesan, membentuk kulit dan otot wanita secara berperingkat untuk mencapai bentuk badan yang cantik dan menghalang pertambahan berat badan.. tanpa sedar dengan amalan yang konsisten..badan pun terbentuk dan cantik.

5. TEKANAN DARAH TINGGI + KENCING MANIS

GLA menghalang pembekuan darah, merangsang peredaran darah yang baik, pengembangan salur darah, memperbaiki tekanan darah tinggi serta mengelak masalah jantung.

Untuk pesakit kencing manis, GLA membantu merendahkan gula darah, mengurangkan kebas dan kesakitan disebabkan gula darah yang tinggi.

   


TESTIMONI GLA SHAKLEE SILA RUJUK DISINI!!
GLA - JERAWAT
GLA - JERAGAT
GLA - CYST


Ready stocks available! 
    Hubungi Yaya | SID 1072506 

    PM/Whatsapp/WeChat | 017 360 4001

    COD area: Kuala Lumpur, Gombak, Taman Melewati, Wangsa Maju, Keramat, Ampang, Putrajaya,Cyberjaya, Cheras, Sri Rampai, Kg.Bharu, Sri Rampai, Jalan Tun Razak, Jalan Semarak, dll.

No comments:

Post a Comment

Ready stock ALWAYS available!!

Ready stock ALWAYS available!!