10:02 PM

Cadangan supplemen untuk diabetes

Assalamualaikum..
Diabetes berlaku apabila terdapat tahap gula yang berlebihan dalam darah. Ini terjadi disebabkan badan kekurangan hormon yang dipanggil insulin (yang dihasilkan oleh pankreas) yang diperlukan oleh badan untuk menukarkan gula kepada tenaga.
Pengawalan pengambilan diet adalah salah satu faktor yang penting di dalam pengawalan tahap gula darah. Ini merupakan kunci pengurusan bagi kedua-dua jenis Diabetes Mellitus. Pengambilan diet hendaklah sekata sepanjang hari dan hendaklah konsisten hari demi hari. Bagi pesakit diabetes, mereka perlu berhati-hati dalam pemilihan makanan kerana jenis makanan yang dimakan sangat mempengaruhi paras gula darah.
Jadi bagaimana supplemen shaklee membantu pesakit diabetes?
Jika ada bajet lebih, memang sangat disarankan untuk ambil VIVIX…

Vivix - merupakan supplemen anti-penuaan terbaik di dunia. Juga membantu memelihara kesihatan jantung, otak, sistem imun, perlindungan antioksidan, peningkatan tenaga, kesihatan dan kesejahteraan.
diabetes
GLA COMPLEX – menghalang komplikasi diabetes. Meringankan kebas dan kesakitan disebabkan oleh gula darah yang tinggi.
B COMPLEX – menukar makanan kepada tenaga iaitu dengan menukar lemak, karbohidrat dan protin kepada tenaga sekaligus mengurangkan masalah keletihan.
ZINC – membantu pengeluaran insulin, mengekalkan fungsi insulin, seterusnya memperbaiki diabetes.
Berminat nak cuba dan hadiahkan kepada ibu bapa anda? Jom hubungi sekarang dan dapatkan harga istimewa!!
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
Berminat?

Ready stocks ALWAYS available! 
    Hubungi Yaya | SID 1072506 
    PM fb/SMS/Call/Whatsapp/WeChat | 017 360 4001

    COD area: Kuala Lumpur, Gombak, Taman Melewati, Wangsa Maju, Keramat, Ampang, Putrajaya,Cyberjaya, Cheras, Sri Rampai, Kg.Bharu, Sri Rampai, Jalan Tun Razak, Jalan Semarak, Kuala Lumpur dan lain-lain.

PERHATIAN
Segala testimoni atau penulisan tentang produk yg dikongsi di laman blog saya ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnosis atau menyembuhkan apa jua penyakit/ masalah kesihatan. 

Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari doktor atau pakar kesihatan yg berkaitan serta cuba dapatkan nasihat daripada pakar sebelum mencuba.

No comments:

Post a Comment

Ready stock ALWAYS available!!

Ready stock ALWAYS available!!