11:41 PM

Atasi Gastrik Dengan Shaklee Mighty 3 GEM

Anda boleh atasi gastrik ketika puasa dengan Set Shaklee Mighty 3 Gem.
  
Menurut Pakar Perunding Gastroenterologi dan Perubatan Dalaman, PPUKM, Profesor Madya Dr. Raja Affendi Raja Ali, gastrik dan ulser perut adalah dua penyakit yang berbeza. Gastrik dan gastritis merupakan keradangan pada dinding perut manakala ulser perut adalah luka akibat hakisan asid perut.

Pesakit gastrik harus bijak memilih antara kewajipan berpuasa dan kewajipan menjaga kesihatan. Mustahak bagi pesakit untuk mendapatkan khidmat nasihat doktor sebelum mula berpuasa.

Kenapa Set Shaklee Mighty 3 Gem adalah penyelesaian paling bagus untuk pesakit gastric yang hendak berpuasa? Jom kita lihat bagaimana Mighty 3 Gem mengawal atau atasi gastrik ketika puasa. 



Ready stocks ALWAYS available! 

    Hubungi Yaya | SID 1072506 
    PM fb/SMS/Call/Whatsapp/WeChat | 017 360 4001

    COD area: Kuala Lumpur, Gombak, Taman Melewati, Wangsa Maju, Keramat, Ampang, Putrajaya,Cyberjaya, Cheras, Sri Rampai, Kg.Bharu, Sri Rampai, Jalan Tun Razak, Jalan Semarak, Kuala Lumpur dan lain-lain.

PERHATIAN
Segala testimoni atau penulisan tentang produk yg dikongsi di laman blog saya ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnosis atau menyembuhkan apa jua penyakit/ masalah kesihatan. 

Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari doktor atau pakar kesihatan yg berkaitan serta cuba dapatkan nasihat daripada pakar sebelum mencuba.

No comments:

Post a Comment

Ready stock ALWAYS available!!

Ready stock ALWAYS available!!