7:58 PM

GLA Complex Shaklee : Bukan sekadar untuk hamil! =)



Hujung minggu ni nak tak nak saya kena dapatkan GLA Complex Shaklee ni. Ramai yang ingat GLA ni untuk mereka yang inginkan zuriat sahaja. Tapi sebenarnya tidak! Kenapa? Meh saya cerita. Bawah ni saya sertakan kebaikan GLA Complex Shaklee ni ok!

  • Herba tradisi yang dipercayai - Borage adalah herba kegemaran orang barat. Ianya merawat ulser, mengeluarkan virus, melegakan kelesuan, membersihkan kahak, meringankan kebas urat saraf dan meningkatkan stamina.
  • Mengawal selia estrogen dan testosteron - GLA membentuk prostaglandin untuk mengawal selia hormon lelaki dan wanita, memperbaiki simptom PMS seperti kesakitan, mood swing, retensi air dan sakit payudara.
  • Melambatkan menopaus - Memperbaiki keadaan menopaus seperti "hot flashes", insomnia, ketidakhadaman dan depresi. Pengambilan jangka panjang akan melambatkan penuaan, mengetatkan uterus, memberi tone kepada uterus untuk kulit lebih muda.
  • Memperbaiki prostatomegaly - GLA memperbaiki masalah prostat lelaki dan masalah kerap kencing.
  • Menentang kanser - GLA adalah anti oksidan yang meningkatkan sistem imun tubuh, menghalang pertumbuhan sel tumor dan kanser.
  • Memperbaiki inflamasi kulit - Ianya mengurangkan inflamasi kulit, eczema, alergi, kegatalan, kulit kering, memperbaiki bintik penuaan, tinea, kurap. Ianya juga meringankan sakit dan bengkak yang terjadi dari rheumatisma dan artritis.
  • Menghalang komplikasi diabetes - Merendahkan gula dalam darah, berkesan untuk diabetes semasa hamil dan usia tua. Meringankan kebas dan kesakitan disebabkan gula dalam darah yang tinggi.
  • Pelangsingan dan menghalang tambah berat badan - Merendahkan kolesterol LDL, menghalang penambahan berat badan dengan berkesan, memberi tone pada kulit dan otot untuk wanita secara berperingkat untuk mencapat bentuk badan cantik. Ambil semasa perut kosong untuk mengelakkan keasidan hiper.
  • Menghalang tekanan darah tinggi - Menghalang pembekuan darah, merangsang peredaran darah, pengembangan salur darah, memperbaiki tekanan darah tinggi, mengelak masalah jantung seperti arteriklerosis dan myocardial infecion.
  • Memperbaiki tekstur rambut - Memperbaiki rambut kering dan keadaan rambut gugur.
  • Hiperaktif dan autisme (ADD/ADHD) - Dibuktikan secara klinikal bahawa GLA minyak ikan memperbaiki keadaan kanak-kanak berautisma, sukar memberi tumpuan untuk belajar dan hiperaktif.

Ramai yang beranggapan bahawa GLA Complex Shaklee hanyalah untuk wanita. Sebenarnya, suplemen GLA asid linoleik yang sama penting seperti asid amino juga penting untuk kanak-kanak, remaja, dewasa dan juga selepas menopaus dan andropause (menopaus lelaki).






Kat bawah ni saya sertakan testimoni mereka yang gunakan GLA Complex Shaklee.












Long story short, kita sebagai manusia kena ikhtiar selagi boleh untuk jaga kesihatan dan dapatkan apa yg kita mahu. The rest, biar Allah yang tentukan. Kalau asyik nak tapi tak berusaha, susahla kan.

Jadi, pada mereka yang nak cuba GLA Complex Shaklee ni, meh order dgn saya sebab saya sendiri tak sabar nak pegi beli!!


Ready stocks ALWAYS available! 
    Hubungi Yaya | SID 1072506 


    PM/Whatsapp/WeChat | 017 360 4001

    COD area: Kuala Lumpur, Gombak, Taman Melewati, Wangsa Maju, Keramat, Ampang, Putrajaya,Cyberjaya, Cheras, Sri Rampai, Kg.Bharu, Sri Rampai, Jalan Tun Razak, Jalan Semarak, Kuala Lumpur dan lain-lain.

No comments:

Post a Comment

Ready stock ALWAYS available!!

Ready stock ALWAYS available!!