12:52 AM

Set Combo Paling HOT!!!


Pengenalan SET :



ESP ialah PROTEIN . PROTEIN PULA ADALAH MAKANAN TERPENTING UNTUK TUBUH MANUSIA. Tubuh badan kita terdiri daripada protein seperti tulang, kulit, rambut, otot-otot, organ-organ, plasma, antibody, enzim, hormone, haemoglobin dan sel-sel. Keseluruhan sel-sel (anggaran jumlahnya 60 trillion) yang membentuk tubuh badan, semua bergantung kepada protein untuk menjalankan fungsinya seperti membina sel-sel baru, menggantikan tisu-tisu badan yang lama/tua dengan tisu-tisu yang baru, menggantikan tisu-tisu yang rosak/cedera dengan tisu-tisu yang baru.

Sel-sel baru yang sihat akan dapat menyerap Vitamin pada kadar OPTIMUM berbanding dengan sel yang tidak sihat.

VITA-LEA ialah multivitamin. Setiap tablet Vita-Lea mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak dari sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA. Ia diformulasikan secara komprehensif dan sangat seimbang.

SIAPA YANG BOLEH MENGAMBIL SET COMBO ini?
- Mereka yang sering penat/ letih
- Ibu menyusu
- Ibu hamil
- Ibu berpantang
- Lelaki atau wanita yang mementingkan kesihatan
- Mereka yang berpuasa
- Mereka yang aktif
- Mereka yang ingin sentiasa cergas dan bertenaga

Pokoknya, siapa2 pun boleh ambil Set Combo ESP + Vitalea ini.
Set ini boleh tahan maksimum 4 bulan.



Ready stocks ALWAYS available! 
    Hubungi Yaya | SID 1072506 
    PM fb/SMS/Call/Whatsapp/WeChat | 017 360 4001

    COD area: Kuala Lumpur, Gombak, Taman Melewati, Wangsa Maju, Keramat, Ampang, Putrajaya,Cyberjaya, Cheras, Sri Rampai, Kg.Bharu, Sri Rampai, Jalan Tun Razak, Jalan Semarak, Kuala Lumpur dan lain-lain.

PERHATIAN
Segala testimoni atau penulisan tentang produk yg dikongsi di laman blog saya ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnosis atau menyembuhkan apa jua penyakit/ masalah kesihatan. 

Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari doktor atau pakar kesihatan yg berkaitan serta cuba dapatkan nasihat daripada pakar sebelum mencuba.

No comments:

Post a Comment

Ready stock ALWAYS available!!

Ready stock ALWAYS available!!