7:59 PM

Kebaikan ESP Shaklee

Memang ESP ni produk laku keras Shaklee. Ada promo ke takde ke, ESP tetap ramai yg beli. Bila ada promo beli 6 percuma 1 macam bulan ni, dah tentu lagi menjadi2 lakunya.

Ramai yg ingat ESP ni hanya untuk perempuan. Tak ye. Sebab kalau ikutkan lelaki atau perempuan, masing2 perlukan protein. Maka ESP ni boleh diminum oleh perempuan atau lelaki. Tapi tula. Kebanyakan yg ambil ESP ni perempuan sebab kalau ikutkan ESP ni ramai yg ambil dalam set kecantikan atau set menyusu dan set hamil. So orang ingat ESP ni untuk perempuan. Kalau lelaki ambik sekalipon, tak menjadikan kelelakiannya kurang ok. Aww. Haha.

Kenapa ESP penting?

Bukan ESP je penting. Semua produk yg ada sumber protein boleh dikatakan penting sebab protein sendiri adalah bahan utama dalam pembentukan pelbagai organ dan tisu dalam badan. Kira kompone utama dalam membentu organ dan sel la. Dan, protein juga penting untuk hormon manusia. Sebab tu la protein ni penting.
Kalau diikutkan, badan kita ni sebenarnya terdiri daripada sel2. Kuku, kulit, otot2, organ2 semuanya berasal daripada protein.
Kalau nak tau dari sel terbentuknya tisu kemudian organ kemudian menjadi satu sistem dan terbinanya badan kita.
Sebab tu la protein ni penting untuk badan sebab makanan utama bagi sel adalah protein. Bila sel dalam badan kita sihat maka kita akan dapat badan yg sihat jugak. Simple kan?

Faedah & Manfaat ESP
Faedah dan khasiat ESP banyak dah saya cerita dalam blog saya ni. Tapi untuk recap balik meh saya senaraikan antara faedah ESP ni.
  • Awet Muda : Asid amino membina otot manusa, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50000 jenis protein, 20000 jenis enzim dan lain2. Pengambilan ESP shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga. 
  • Hormon berasaskan tumbuhan semulajadi : Kacang soya adalah tumbuhan yg hanya kaya dalam isoflavon yg sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung. 
  • Baik untuk prostat : Genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel2 kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel2 menjadi sel2 kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat. 
  • Kulit remaja : Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan otot, sekaligus mempercepatkan pemulihan luka dan menghilangkan parut. 
  • Pembekal tenaga segera : Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan serta gejala yg berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan dll. 
  • Memulihkan pigmentasi : Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah rambut lain, pigmentasi, freckles. 
  • Memperbaiki memori : Menguatkan ingatan, kecergasan, meningkatkan kualiti memori, keupayaan seksual dan sebagainya. 
Banyak khasiatnya kan? Sebab tu berbaloi. Sebab tu jugak ESP ni jadi produk hot selling dalam Shaklee ni. Promo ESP ni jarang sangat jadi. Dah masuk 2 tahun baru promo ESP kembali.
Sebab tu pada siapa yg memang pengguna ESP ni boleh sangat la grab ESP dengan harga promo.
Kalau nak tahu macam mana nak dapat keahlian percuma dengan pembelian ESP ni pon boleh roger saya.

Ready stocks ALWAYS available! 

Hubungi Yaya | SID 1072506 

PM/Whatsapp/WeChat | 017 360 4001

COD area: Kuala Lumpur, Gombak, Taman Melewati, Wangsa Maju, Keramat, Ampang, Putrajaya,Cyberjaya, Cheras, Sri Rampai, Kg.Bharu, Sri Rampai, Jalan Tun Razak, Jalan Semarak, Kuala Lumpur dan lain-lain.

No comments:

Post a Comment

Ready stock ALWAYS available!!

Ready stock ALWAYS available!!