9:24 PM

OUTING at Empire Subang Jaya Mall

Jom Jalan-jalan plak.. 
Boring lak asyik duk tengok iklan SHAKLEE jer... 
jom tgk picture kami .. 
'
'
'
'
'
'
'
'
'
'




 nangis nak turun dr stroller  











  TIME NIE UMMI DUK MEKAP KAT VICTORIA  JACKSON 

heheheheheeh....kan ummi ada kad ahli so boleh walk in jer laa mekap... sorry papa & adik tggu ummi lama sangat 


hasilnyaaa... huhuh malunyaaaaa.. nak tunjuk... comel sgt kikikikiki.. xda laaa... biasa jer...





kalau dah boleh jalan tuh adooowww.... 
letih ummi & papa nak kejar...

time dia xboleh jalan dulu.. sibuk jer nak suruh cepat2 boleh jalan ... 

kan skrg dah kena...  ermmmmmmm......

pape pun ummi & papa sayang kamu..

Ready stocks ALWAYS available! 
    Hubungi Yaya | SID 1072506 
    PM fb/SMS/Call/Whatsapp/WeChat | 017 360 4001

    COD area: Kuala Lumpur, Gombak, Taman Melewati, Wangsa Maju, Keramat, Ampang, Putrajaya,Cyberjaya, Cheras, Sri Rampai, Kg.Bharu, Sri Rampai, Jalan Tun Razak, Jalan Semarak, Kuala Lumpur dan lain-lain.

PERHATIAN
Segala testimoni atau penulisan tentang produk yg dikongsi di laman blog saya ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnosis atau menyembuhkan apa jua penyakit/ masalah kesihatan. 

Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari doktor atau pakar kesihatan yg berkaitan serta cuba dapatkan nasihat daripada pakar sebelum mencuba.

No comments:

Post a Comment

Ready stock ALWAYS available!!

Ready stock ALWAYS available!!